Sunday 7 August 2011

ucuk N anje...sarangeee..

    cm klakr je bunyi tajuk tu..hahahhahaha..cmne nk story ye..ade la sebuah kisah seorg wanita..work as a student..at KPTM kuantan..pada hari rabu jam 9.30am..at IT lab..class ENG..ade presentation..tp pd masa tu group lain y present...nk djadikn ceritenyewwwwwwww...tau2 je la kn lau duduk lam IT lab mst ms tu sume org duk on9 fb je..hahah..sm la ngn aku...bkk fb.tibe2 de la sorng mamat ni tegur aku kt fb..aku pon pe lg layan je lah..busan time tu..aku ngn mamat ni da lm da jd friend lam fb tp ms ni la bru brtegur sapa..lau die xtegur aku..smpai bile2 pon xknl die ni....hahahaha...kitorng pon borak2 la...tp xlm pon kitorg borak2 sb waktu class ENG da hmpir tamat..so pe lg aku pon cau cin cau la...he3....=)...
    Mlas la nk cite pnjang2..smpai skang la aku lekat ngn mamat ni...selesai...t smbung lg tau....cau dulu

No comments:

Post a Comment